Πρόκειται για ένα ποσό που φτάνει τα 10 εκατομμύρια ευρώ αλλά μετά τη διακοπή των εργασιών και την έκπτωση του εργολάβου, ο κ. Τρεπεκλής ζήτησε να χρηματοδοτηθούν οι εργασίες από την ΕΤΑΔ που, άλλωστε, εισπράττει και τα έσοδα των εισιτηρίων από το Μουσείο Αχίλλειο. Όπως δήλωσε, τα 10 εκατομμύρια που είχαν δεσμευτεί από το ΕΣΠΑ, θα κατευθυνθούν σε άλλες μεγάλες ανάγκες του νησιού όπως στην αποκατάσταση του κτιρίου του πάλαι ποτέ 6ου Δημοτικού στη Γαρίτσα.
Ας σημειωθεί ότι το έργο έχει ενταχθεί ήδη σε δυο χρηματοδοτικές περιόδους και δεν μπορεί να ενταχθεί σε ακόμα μια εκτός και αν εγκριθεί το αίτημα για αφαίρεση του τμήματος του έργου που χρηματοδοτήθηκε από το 2007-2013. Η αρχική σύμβαση είχε υπογραφεί τον Μάρτιο του 2021 με ανάδοχο τη «Σιδηροδρομικά Έργα Α.Τ.Ε.» με ποσό 5,8 εκ. ευρώ ενώ ο αρχικός προϋπολογισμός ανερχόταν στα 11,5 εκατ. ευρώ, με την ανάδοχο να μειοδοτεί μεταξύ δέκα προσφορών με έκπτωση 49,4%. ενώ ο χρόνος αποπεράτωσης ήταν 24 μήνες, ωστόσο, ο εργολάβος εγκατέλειψε το έργο